Thursday, January 6, 2011

saya suka baca buku...

masa yang terluang patut diisi dengan sesuatu yang berfaedah... aku terfikir yang aku sangat kurang ikut program2 ilmiah... so, aku ambil alternatif untuk mengisi sesuatu yang bermanfaat dengan membaca...

dari kecil, aku memang sangat suka membaca... bahan bacaan aku pelbagai... tak terhad pada satu benda sahaja... aku suka baca buku, novel, jurnal, tesis, majalah, surat khabar, blog, laman web yang best2... semua aku baca... rasanya dalam 4 orang adik beradik aku, aku paling banyak koleksi buku dan tak ada siapa kat rumah tu yang dapat tandingi minat membaca aku ini....

sebenarnya nak cakap... tadi pergi book fair di DTC UM... terkilan rasa sebab tak boleh nak beli buku banyak2... sebab sekarang memang sangat miskin.. kalau tengah banyak duit, rasanya aku borong banyak2 buku kat sana.... tapi walaupun tak ada duit, sempat juga rembat 2 buah buku... okey la, dari tak beli langsung....

bulan 3 ni pun ada book fair... tapi tak dapat pergi... sebab masa tu ada kat china.....
hmmmm.....

No comments:

Post a Comment