Monday, January 3, 2011

Permulaan Baru....


Blog baru, kisah baru, permulaan baru... biar la aku mulakan kisah baru seperti 'Indah Hidup' ... mengharapkan kali ini permulaan hidup adalah yang indah-indah belaka... tapi apa pun aku still sayang blog lama aku dulu... walaupun aku dah tak akan update di sana, tapi aku tak boleh buang dia... sebab itu tetap kisah hidup aku (sama ada manis atau pahit)...

banyak yang menarik hari ini... ya, walaupun bukan aku sendiri yang alaminya, tapi aku still gembira untuk mereka.. gembira mendengar cerita kawan-kawan di hari pertama mereka di tempat kerja masing2... ada yang bosan sampai tertidur... ada yang tension sampai menangis... masing2 dengan haluan sendiri... mungkin ini petanda awal untuk kami bawa diri sendiri selepas hari graduate nanti... tapi mohon persahabatan ini kekal selamanya...

aku sendiri dah merangka haluan hidup aku selepas berakhirnya hari2 terakhir aku di UM ni... apa yang aku mahu lakukan biar la ia tersimpan kukuh di  hati ku sebab aku tak pasti lagi apa yang akan terjadi untuk hari2 yang akan datang.... kita hanya merancang Allah jua yang akan tentukan....(^_^)

Oh, tapi sebelum tu... aku akan menjalani latihan praktikal di China bulan 3 ni... Lambat lagi, tapi bukan bermaksud aku perlu hidup bersuka-ria sekarang... sebab aku perlu menyiapkan persiapan diri untuk ke sana... Walaupun kurang berkeyakinan, tapi aku tahu Allah sentiasa ada untuk aku... InsyaAllah, semua urusanku akan dipermudahkan... ameen... 

semoga Allah memberkati hidup kita di dunia & akhirat.... (^_^)

No comments:

Post a Comment