Tuesday, January 11, 2011

hati....

gambar dicuri dr fb org.. hehe...
Dalam hidup ini, setiap orang mencari kepuasan diri masing-masing. Sampai kadang-kadang ada individu yang sanggup ketepikan kepentingan orang lain. Dan sampai kadang-kadang tidak sedar telah melukai perasaan insan di sisi.

Mungkin sebab...
hidup ini hanya sementara. Jadi, semua orang mahu lakukan apa yang termampu dalam hidup ini selagi masih bernyawa.

Terfikir...
Adakah satu kepuasan bila dapat melakukan sesuatu yang memang ingin dilakukan hingga sanggup mengguris perasaan orang lain.

Entah la...
Mungkin aku sendiri yang cepat tersentuh.

Atau...
Orang lain tiada bermaksud apa-apa, tapi aku yang terlebih sensitif.

Aku selalu terfikir...
Jika dalm hidup ini kita boleh baca isi hati & perasaan orang di sekeliling kita, adakah kehidupan ini akan lebih mudah atau lebih rumit.....

Ah, banyak sangat persoalan yang aku fikirkan...
biar la...

tapi... kalau ditanya apa yang mahu aku lakukan...
aku sangat2 teringin nak tahu perasaan 'sebenar-benar' mereka yang akan mati....
pelik, tapi itulah yang aku rasa!

No comments:

Post a Comment